fbpx

Müügi- ja tarnetingimused

E-KAUPLUSE MÜÜGI- JA TARNETINGIMUSED:

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad teenusepakkuja Sunergos OÜ (edaspidi kaubamärgina Sunergos) ja klientide (edaspidi Ostja) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Sunergose toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hinnad ja maksmine

2.1. Kõik hinnad Sunergose e-poes sisaldavad käibemaksu 20%. Arveldamine toimub eurodes.

2.2. Maksmine pangalingi kaudu

2.3. Sunergose e-poes on võimalik tasuda pangalingi kaudu Swedbanki, SEB, LHV ja Luminor panga klientidel. Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud pangalingile, mis suunab Teid valitud internetipanka. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele epood.sunergos.ee’lt ostetud toodete eest. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.

2.4. Sunergos on isikuandmete vastutav töötleja. Sunergos edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

 

2.5. Arvega tasumine

2.5.1. Sunergose e-poes on juriidilistel isikutel võimalik tasuda arvega. Arve saadetakse e-mailile, ning arve eest saab tasuda internetipangas ülekandega.

 

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

3.2. Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

3.3. Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „Mine maksma“.

3.4. Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „Esita tellimus“ ning valige tasumiseks sobiv pagalink. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Kui teil on Sunergose e-poe konto, siis tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.

3.5. Tooted postitame pärast arve tasumist.


4. M
üügilepingu jõustumine

4.1. Ostja seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „Esita tellimus”. 

4.2. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Sunergose arveldusarvele.


5. Tellimuse kinnitamine

5.1. Vajutades nupule “Esita tellimus” valib klient sobiva pangalingi ning tasub arve. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Sunergos arveldusarvele.

5.2. Pärast müügilepingu jõustumist (Ostjapoolset arve tasumist) komplekteerib Sunergos tellimuse ning postitab paki vastavalt kliendi valitud tarneviisile. Paki postitamise kinnitus saadetakse ka kliendi e-mailile.

5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume hoolega üle kontrollida kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.

5.4. Sunergose e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Sunergose e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

 

6. Tarneaeg

6.1. Kui toode on laos, on tarneajaks 3-7 päeva. Kui toode on laost otsas, on tarneaeg 10-20 päeva. Toote kogust laos saab näha vastava toote lehel.

 

7. Tarnepartnerid ja -piirkond

7.1. Sunergos e-poest tellitud kauba kohaletoimetamiseks saab valida kas Omniva, DPD või SmartPOST pakiautomaadi. Tarnimine toimub ainult Eesti piires.

8. Tagastamisõigus

8.1. Sunergose veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Ostjale ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.

8.2. Kauba tagastamiseks saatke taganemisavaldus aadressile info@sunergos.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

8.3. Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.

8.4. Lisaks ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaubale, kui:

1) tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);

2) tegemist on toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;

8.5. Kui selgub, et Ostja ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Ostja tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.

8.6. Raha tagastatakse kliendi pangakontole 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saatmist.

8.7. Toote tagastamise kulud kannab klient.


9. Vastutus

9.1. Sunergos ja Ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10. Sunergos vastutus

10.1. Sunergos ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Sunergos ei saanud mõjutada või ette näha.


11. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

11.1. Sunergose lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

11.2. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

11.3. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

11.4. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

11.5. Sunergos on isikuandmete vastutav töötleja. Sunergos edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.


12. Pretensioonide esitamise kord

12.1. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@sunergos.ee

12.2. Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Ostja nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Sunergosele esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

12.3. Sunergos vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Ostjapoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Sunergosel ei ole võimalik 15 päeva jooksul Ostja pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

12.4. Sunergos ei vastuta Ostja süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena.

12.5. Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Ostjale põhjendamatuid ebamugavusi, on Ostjal õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

12.6. Kui Ostja ja Sunergos ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.